~My Small Family~

~My Small Family~

Friday, May 18, 2012

Kerjaya Baru 2012

Alhamdullillah..
awal bln 3 aku dapat kerja di kota kemuning....emmmm tapi nasib x menyebelahi aku...bidang marketing...memang aku ni suka bercakap...tapi cakap benda y x berfaedah pandai le....hoho....di sebabkan ketidak pandaian aku ni untuk menarik student, study kt tempat aku ni....n aku pon rase mcm x best je keje kat citu....sooo....sebelum d behentikan baek aku cabut dlu...

tapiii.....sebelum aku cabut...aku apply tempat laen dlu...alhamdullillah..de rezeki x ke mane...skrg da dekat 2bln keje kat usj....purchasing jew...ok la kan daripada x de.....yang penting halal....

mula2 agak stress keje nie...tapi lame2 jadi sayang plak.....walaupon bos agak bising tapi ati die baek.....aku harap rezeki aku kat cini berpanjangan......INSYAALLAH....

No comments:

Post a Comment