~My Small Family~

~My Small Family~

Wednesday, February 17, 2016

Bye Bye 2015

                                  
Gembira~~~

-kehadiran cik bunga yang sangat dinantikan


Cabaran~~~

-semakin lama pernikahan semakin banyak liku-liku kehidupan yang datang tanpa diduga
-sesungguhnya aku tak kuat..aku bernasib baek punya suami yang sangat sabar dan sangat2  mempertahankan pernikahan ni..andainya tidak...tak tau la apa yang akan terjadi dengan hidup aku sekarang..Allahu..  
-mungkin ini bahagian aku..8tahun pernikahan aku diuji..
-sepatutnya kehadiran cik bunga makin menambahkan kasih sayang antara kami..tapi sebaliknya terjadi..ye..aku tau semua silap aku..die terlalu baek..aku yang tak tau nak menghargai insan yang ada di depan mata..semua yang aku nampak smue salah..walhal die tak penah nak menyakiti hati aku pon..


Azam~~~

-cuba perbaiki diri untuk jadi yang terbaek pada suami dan anak-anak..
-cuba kawal perasaan yang tak tentu arah nak marah tu(tapi merajuk tetap ade ok)


Kenangan~~~

-yang berlalu biarkan berlalu..lalui hari2 mendatang dengan penuh ketenangan dan kasih sayang
-InsyaAllah..

berkata pepatah..
Allah uji kita sebab Allah tahu kita mampu...
         

No comments:

Post a Comment