~My Small Family~

~My Small Family~

Thursday, November 4, 2010

..sengal..dia,dia n dia....

hai...saje nk kongsi cite....
mase rayer yang lepas nana n lily datang la kt umh aku...
huhuhu....
ble kite orang da bjumpa ,maka yea...
haru biru la di wat yea....
maklum arrr da lme x jumpa....
lagi pon kiteorang memang rapat dr dulu....
ble da kwin nie jew yang jarang skit jumpa,,,huhu....


    
pantang nmpk kamera...

ni la umah aku...kecik jew....
tapi alhamdullilah...ade gak umah drp x ado....
rase cam x nak bagi deyall blik jew...hehe...

kesengalan melanda...haha





maklum ar banyak cite yang nk d cite kan...
klo dapat cam dlu2 kan best....
tiap2 minggu kite jumpa....
tapi skrang....sorang kat ujung cini...
sorang lagi kat ujung sane....
mmg x dapat ar nk jumpa.....

  
ni bkn giler2...tp mmg giler...hehehe

pe2 pon korang mmg cousin yg paling sporting...huhu...
aku hrp keakraban kite ni tjalin smpai ble2....
jgn lak nti da kwin korang lupa kat aku lak....
hehe...touching la plok....
tahun de jgn lupa dtg umh aku lg yea...
bye2...love u all...

4 comments:

  1. kowg ni bkn xbtol jer...mmg senggal klo dh jmp smuany...smpai lupa dri...hehehehe...mne acik pic mksu dia y cun melecun xder...(trsentap lak pulok)...

    ReplyDelete
  2. hahaha.....pic mk su x leh ar.....ni tuk yg muda2 jew...yg veteran x leh...hahaha

    ReplyDelete
  3. hotakkkk ko loa....mne der aku tua...makci muda ag oitttt...awek mudo 2....ko jelessskn...

    ReplyDelete
  4. hahaha...marah la plok....klo marah slalu nti cpt tua tau...huhuh

    ReplyDelete