~My Small Family~

~My Small Family~

Saturday, January 8, 2011

V.I.R.U.S

aiman lum pon baik demam,batuk n selsema....skrg ni mama lak yang berjangkit virus demam dari aiman.....pehhh.....rase yea da lebih 3tahun la aku ni x demam.....skali da demam....parah je rase yea.....bukan parah sebab pe pon....parah nk makan ubat jew....huhuhu....tau2 je la aku ni kan mmg x suke mkn ubat....wekkkkkk!!!!!!!!!!!x suke2......

aku pon rase gak la pe yg aiman rase.....mmg x larat beb.....makan ubat ok,pas2 panas lik badan nie....huh.....badan seram sejuk......batuk x henti2.....dgn hingus meleleh.....hehehe........da hampir 4 ari demam aku pon x ok2 lg....en suami pon nak bawak la aku g ospital.......haaaaaaaaaa......ape ospital??????x mo.......nti kne cucuk jarum cam aiman........x nakkkk!!!!........nak kne ambik darah????......x nakkkk!!!!.......
kne tahan wad????.arrrghhhhhh lagi la x nakkkk!!!!!!!!!!!

so,aku pon wat2 la sihat.....sbb takut kne g ospital......terpakse la mkn ubat klinik.....dan ari ni lak.....en suami lak yg terkene virus demam ni......1 family demam daaaa.......alhamdulillah aiman da beransur sihat,aku pon cam 2 gak...tinggal en suami jew yg demam......en suami cepat2 sembuh ek....jangan malas makan ubat tau.....

No comments:

Post a Comment