~My Small Family~

~My Small Family~

Sunday, May 1, 2011

safee sali@ mizi sports

cite ni da dekat seminggu yang lepas...maklum la aku ni busy ala2 PM...2 yang x sempat nak update blog...n kadang2 aku yang malas....hahaha...aku x ingat ari ape tapi dalam minggu lepas la....safee sali balik malaysia...n die berkesampatan menyaksikan game SELANGOR VS KELANTAN kat mizi sports@bangi....

aku da tau safee nak g situ...aku x buget pon yang en.asben aku ni nak pegi situ...jalan pon x tau camne nak pegi kan....rupe2 yea memang betol2 die nak g la...aku pon ikut je la....jalan2kan...sape x nak..huhu....1 bangida kiteorg pusing2 tapi x jumpa pon tempat yang d tuju,.....dan tepat kul 8.45mlm(game pon baru srart)kami sampai jugak kat mizi sports 2....huhhh.....

gah asyik duduk2 kat citu..tetiba nampak safee turun dari kete....fuhhh!!terkejut giler....tapi yang sedeyy yea bile nak tangkap je gambar...bateri kamera abis plak...hmmm memang x de rezeki la.....cuma da snap pic gune hp je la...hp x canggih,pic pon x berapa cantik la.....

mase tengok game 2....safee rileks jew...x de terjerit2 pon cam penonton yang len....termasuk la aku...huhuhu......tapi nasib x menyebelahi selangor...selangor tewas 1-0 dengan kelantan.....

ni je pic yang dpt d snap ari 2:-

sibuk sign autograff kt baju dak2....

No comments:

Post a Comment