~My Small Family~

~My Small Family~

Tuesday, July 1, 2014

Pemerhati~~~~

sejak 2 menjak ni,aku tau ade orang yang memerhatikan blog aku ni..
entri yang paling banyak korang tengok pon aku tau entri yang mana..
n sape orang yea pon aku tau..tak pelah..nanti klo da bosan korang mesti stop kan..
tengoklah yea sampai puas..mesti korang tertunggu2 apa yang aku akan update rite..
aku tak de kacau orang..so tak payah la nk buzy body sangat..
aku tak kesah apa yang korang nak wat kat aku..asalkan korang bahagia k..
ye..kat cni semua details ttg AKU,SUAMI N ANAK ada..so senang nak cari maklumat rite..

setiap orang ada masa silam..aku pon tak terlepas..klo dengan mencari kesalahan masa silam seseorang boleh memuaskan hati u all..sila kan..

***thanks ya sbb sudi jadi pemerhati..
***sy bukan pendendam jangan takut rite.. 




 

No comments:

Post a Comment