~My Small Family~

~My Small Family~

Saturday, October 23, 2010

***AKU DAN KENANGAN***


bila di ingat2 kelakar pon de,seronok,best,emmm macam2 la...
teringat kawan2 kat sekolah dulu...teman2 kat tempat keje dulu..,
teman2 gosip,hehehe,teman berkongsi suka duka...
masa itu sungguh indah...macam dunia ni kita yang punya...
itulah ZAMAN REMAJA.....

Masa itu,
sungguh indah bersama teman2,...
bebas melakukan ape sahaja...tapi still de batasan lagi tau...hehe
tapi sekarang di manakah mereka semua yea....
masing2 da mempunyai tanggungjawab masing...
nak jumpa pon susah...
hmmmm......
teringat pulak,...
dengan datin,kak yati,kak sue,kak as,kak janice,
kak shila,kak chandra,kak effa,abg ramais,rafi,ucop,
shida,kak shanti,...emmm sape lg ek...maaf la..
da lame sgt tinggal kan kalian...de yg da x ingat..

my best firend,
da tentulah datin...hehe
maklum la kiteorg duk sebelah2...
kemana je aku pegi mesti ade die...
cam 2 la sebalik yea....
tapi sekarang.....
itu lah KENANGAN....
teman kongsi suka duka,
kak yati la...org yea kecil molek,
comel lote...comel lagi ke??hehe
baik org yea...cam aku lah...
hahaha...

teman curi tulang,,,
hmmmm sape lagi klo tak ...
rafi n ucop....
asal dieorang bagi signal je...
aku pon x sampai seminit....
da sampai pot lepak kiteorang...
hahaha....kadang2 terkantoi gak....
hmmm...itulah KENANGAN....

kepada yang lain,maaflah x dapat nak cerita smue...
klo cerita sampai sok pon x abis...hehe
pe2 pon korang teman2 yang best yang pernah aku jumpa....
miss u korang......


1 comment: