~My Small Family~

~My Small Family~

Friday, October 15, 2010

MENCARI 1 KEBAHAGIAAN MUTLAK

Semalaman aku tidak dapat melelapkan mata.....mencari jalan penyelesaian.....di mana mula yea pun tidak aku ketahui...tiba2 ia yea berlaku tanpa aku sedari......tanpa di berikan amaran...aku terus menerima dugaan...fuhhh...sungguh amat tak kusangkakan....ia yea berlaku dengan tiba2...sepantas kilat .....

aku tahu setiap insan telah di rencanakan perjalanan hidup masing2....tapi bila  kebahagiaan itu di rampas dengan tiba-tiba,ia amat menyakitkan.....namun aku redha dengan ketentuan yea.....sampai bila kah aku harus menempuh cobaan ini???

aku tahu Allah sayangkan hamba yea...sebab itulah di beri aku cobaan sebegini...aku harus tabahkan hati,kuat semangat....untuk meneruskan hidup ini....

sehingga kini aku masih lagi mencari.,,mencari,,,...mencari....dan terus mencari....1 KEBAHAGIAAN MUTLAK untuk diri ku ini......

1 comment: