~My Small Family~

~My Small Family~

Sunday, March 13, 2011

::mandi-manda at sg congkak::

ahad lepas aku n my family g la beriadah kat sg congkak...
lamen giler la x pegi sane...padahal umah aku dgn tmpt ni x jauh ne pon....
da bertahun gak la aku x g sg congkak nie....
sabtu aku ambk mak n adik2....mlm 2 dieorg tido umah ak....
malam minggukan tido awal pe barang...hehhe
aku pon angkut la mak n adik2 g downtown....
kul12 mlm bru grk.....dkt je dgn umh aku....
dlm10min je smpai la.......sje je la bwak mak ak jln2....


aiman mmg suka sgt main air..mmg peluang die la nak mandi puas2...
badan da menggigil2 pon still nak nak madi gak...hmmmm..
tangan pon smue da kecut pon nk berendam lgi.....
ajak makan jap pon x mo......takut x dapat mandi lagi kang....
aiman2.....ayah yea pon cari la idea cam ne nak suh aiman stop mandi....
so,ayah pon cakap la....kt dlm air 2 de ulat...byk ulat...menjerit2 nangis x mo mandi...
pe lagi cepat2 la naik atas tukarkan baju....pehhh selamat sudaa....klo x asyik nak berendam je..hahha
aiman dengan air mmg x dpt di pisahkan.....kdg2 dlm bilik air pon jadi...
hahah...aiman2......macam2 tol la........ 
sonok tol aiman main air

  
posing time....
adik adil x do gigi...
hahahahha...penyelamat negara....
 

No comments:

Post a Comment