~My Small Family~

~My Small Family~

Saturday, March 26, 2011

--oPeN dAy PuNcAk NiAgA--

hari ni de hari terbuka tempat keje en.somi.....
aku n jiran semangat nak pegi nie...mengalahkan aiman...hehheheh
padahal da lebih 3 tahun aku duk sini.....tiap2 tahun open day ni d anjurkan....
tapi baru ari ni aku dapat pegi.....sebab sebelum nie aku x de geng nak pegi....
aku pegi dgn jiran baru aku si zue n zila jiran lame...ngeh3....


sampai je kene daftar dlu....lepas daftar aiman pon main la game roda impian....
hahahah....tapi da macam roda tak berapa impian je...heheh....coz dapat hadiah y x berapa best....
aiman x pandai putar lorrr.....ngeh3.......mama yea y excited lebey....
best 2 ,wlaupon 2 game tuk budak2...hahahhaha
pastu kiteorg d bawak pusing loji.....di beri keterangan ttg proses air(cam tu la lebey kurang....x brp paham senar yea....wat2 paham jew.....)oleh uncle gopal......


pastu pe lagi...posing time......

dgn semangat aiman g naik beskal.....
me n zila
my geng!!!

cakkkkk!!!!!1
me n zue

dgn mesin pon leh posing ek....

beria2 aiman tgk org dpn 2....

No comments:

Post a Comment