~My Small Family~

~My Small Family~

Wednesday, April 13, 2011

;;KuCiNg iTu;;

masalah dari hari ke hari,minggu ke minggu....
bulan ke bulan,tahun ke tahun.....
ape yang aku lalui tak pernah aku luahkan pada sesape pon...
nape ko pegi cakap kat org suh nasihat kan suami aku?
bukan ke permasalahan ni bermula dari ko???
aku betol2 x paham la.....dulu ko de jiran...
korang x nak bertegur dengan aku,aku x kesah pon....
idup je aku sampai sekarang...
bile jiran ko da pindah,aku lak dapat jiran baru....
salah ke aku bersembang dengan die???salahhh kee???
umur die pon lebih kurang aku kan...so x kekok la aku nak sembang dengan die...


yang lagi aku bengang ni....ko cakap benda yang x betol...
bukan ko ke yang da bagi 'greenligth' suh buang kucing yang bukan kepunyaan ko??
di sebabkan ko kucing yang tak bersalah 2 jadi mangsa....
aku x marahkan kucing itu...tapi aku marahkan dengan sikap tuan kucing tu...
nak jaga pandai2 la membela yea.....ni x sana sini sepah dgn najis yea....
x pikir ke ank aku nak main kat luar 2?klo da kotor, selesa ke anak aku nak main kt situ?
x kan ari2 nak membersihkan najis kucing 2??dan yang membuatkan aku pelik,
nape ko x penah lak membersihkan umh ko??x penah de bomm ke kat umah ko 2??


ko tau kan yang aku n asben aku ni takut dengan kucing...
so ko kene la paham2 sendiri....
lagi sekali aku tekankan kat sini...
AKU X MARAHKAN KUCING 2,TAPI AKU MARAHKAN SIKAP TUAN EMPUNYA KUCING 2;-P......

No comments:

Post a Comment