~My Small Family~

~My Small Family~

Monday, April 25, 2011

corat-coret bufday boyzzz

sabtu lepas di rumah mak at shah alam...selebrate bufday aiman....plan cuma nak wat family aku jew....last minute tetibe lak tukar plan...jemput la nenek,mak usu ,cik ikin n cik jilah n family mereka...disebabkan last minute dgn kelam kabut yea menambah masakan...hukhukhuk..takut makanan x cukup lorr....


paham2 je la aku ni...masak memang terror sangat....n mak pon suh la aku wat bihun goreng.....aku panik la sekejap...huh aku di suruh yea wat bihun goreng??apekah yang akan tjadi??aku pon x nak mehampakan mak...n aku pon wat la.....memang da nyata lagi sahih....ape yang aku agak mmg betol2 terjadi....bihun 2 hancur lorr...mmg x leh nk d makan....n aku terus buang smue yang aku masak 2....sebelum bapak aku nmpak...hukhuk...(takut kena marah)nmpk sgt da x pandai masak....2 la dulu suh blaja masak x mo....ni da besar myusahkan org.....(cian aku....)


walaupon x wat besar2an...tpi tetap meriah...thankss korang yang dtg ek.....ble x d plan mcm2 yang x d jangka terjadi...huhuh....tapi pe2 pon memang best la...klo reramai mybe lgi best kot!!!


ni di antara aksi2 yang sempat di snap....;-

kek y d idam2kan aiman
baju ni da 3 generasi pkai..huhuh
suh senyum,aiman nganga mulut lak...
bile lah leh mkn kek nie....
Tambah kapsyen
muka ketat je si aiman ni la...
dpt gak potong kek akhiryea....
sedap yea mkn kek 2....x pandang org pon ek
dgn nenek mak
mama ,aiman n ayah
aiman suap mama kek(cam x ikhlas je 2)hehe

No comments:

Post a Comment