~My Small Family~

~My Small Family~

Sunday, April 17, 2011

TERSENTAPPP!!!

emmm.....ape yang boleh aku katakan lagi???
aku tau hidup ini ibarat roda kadang di atas kadang di bawah...tapi kalo sentiase d bawah macam ne lakss???asyik di pijak,di tindas,dipergunakan...sape yang bleh tahan klo camnie???selagi ade kasabaran dan boleh bertahan aku akan sedaya yea bertahan....tapi klo sebalikyea.....maafkan aku....aku jugak manusia biase yang punya ati n perasaan,.......

hidup perlukan pengorbanan...x kira lah dalam perhubungan pe skali pon....samaada persahabatan,persaudaraan,perkahwinan mahu pon ,percintaan.....tapi seandainya pengorbanan tu x dihargai,pe yang ape akan kite rase???bukannya minta di balas dengan pujian atau pon wang ringgit....cukup la sekadar di hargaiii......itu sudah memadai bagi aku......

hanya kat sini aje lah tempat aku luahkan segalanya.....aku x punya teman yang betul2 memahami aku....dan aku pon bukan jenis orang yang suka bercerita masalah aku kpd orang laen......kekadang rase sakit sgt ati ni bile di pendam.....hanya ALLAH je yang tahu hati n perasaan aku......aku mohon pada-NYA.....agar aku di beri kekuatan untuk menumpuhi hari2 yang mendatang....AMIN..........

No comments:

Post a Comment