~My Small Family~

~My Small Family~

Friday, December 17, 2010

::::Mohon di permudahkan::::

lumrah kehidupan,setiap tindak-tanduk yg kite lakukan ada saje mata2 yg memerhati,sama ada dri segi positif mahupun negatif...tak kurang jugak dengan orang yang dengki dengan usaha yang kita lakukan...kat sini aku bukan la nak bercerita tentang diri aku...tapi tentang orang lain yang ade kena mengena dengan diri aku....xperlulah aku bgtau sapekah orang itu....

bagi pihak yang berkenaan,bersabar la....mungkin ini lah rintangan yang perlu di tempuhi untuk bekerja sendiri....tapi aku bangga dengan kalian....aku kadang2 segan nak balik sana....sebab aku x dapat nak bagi ape2 kat kalian smue....sebalik yea setiap kali aku balik ke sana kalian yang hulur duit kat aku....padahal aku yang minta tolong jagakan anak aku pada kalian.....malu,segan, smue ade.....

aku selalu mohon agar ALLAH mempermudahkan urusan dan kerja kalian....serta di lindungi oleh-NYA...
tanpa kalian,siapa la aku di muka bumi ini......aku amat menyayangi kalian smue.....

No comments:

Post a Comment