~My Small Family~

~My Small Family~

Monday, December 6, 2010

SALAM MAAL HIJRAH

Assalammualaikum....

hari ini bermula lah tahun yang baru bagi kita semua umat islam...
sekejap sahaja masa berlalu....dan umur kita pun semakin meningkat...
di harap dengan kehadiran tahun baru ini,aku akan menjadi lebih dewasa dan matang dalam segala hal...
tidak cepat melatah dengan dugaan dan cubaan yang di berikan kepada aku...
aku mohon agar aku lebih tabahkan dan kuat semangat untuk menghadapi hari2 yang mendatang..
dan sesungguhnya di sebalik semua ini aku tidak bisa melalui hidup ku seorang diri 
tanpa anak dan suami tercinta.....mereka lah yang pencetus semangat aku di kala aku kesedihan...
tanpa mereka sapa lah aku....
semoga ari ni lebih baik daripada semalam.....

SALAM MAAL HIJRAH
daripada INTAN ZUL AIMAN....

No comments:

Post a Comment