~My Small Family~

~My Small Family~

Monday, December 20, 2010

sEmi FiNaL PiaLa SuZuKi aFF 2010


hari rabu minggu lepas dari pagi sampai la ke malam ade je aktiviti aku...
pagi2 lagi aku da pegi sungai buloh untuk interview....
macam biasa la aiman da awal2 aku pos kat umah mak kat shah alam....
malam yea pulak aku n asben g bukit jalil menyaksikan perlawanan 
semi final piala suzuki aff malaysia vs vietnam.....
pergi dengan harapan nak malaysia menang...coz da li tiket mahal kan...hehehe
aku pegi naik LRT je.....sbb klo naik kete sure jem gilerrr punya.....
mase pegi naik LRT ok lagi...tapi bila time balik.....huh....
padat da macam dlm tin sardin......tapi puas ati cepat je smpai ke umah.....

mase separuh masa per-1 permainan agak kureng skit....tapi bile masuk je separuh mase ke-2...
team masing2 ingin kan gol....dan safie salee telan menjaringkan gol per-1 dan ke-2 yang semua penyokong nanti2 kan....sory ek....lupa lak minit ke berapa safie jaringkan gol 2....hehehe...
selepas malaysia berjaya menewaskan vietnam,malaysia layak ke final.....
huhhhh.....kene g stdium lagi nie.....
kita jumpa d bukit jalil final nie ek.....ahad 26hb 12.....


ni la bukti g stadium...(tiket)hehehe
mase lum gol...x brp nk hepi sgt....
bile da gol...mcm2 aksi ade...hehehe
penuh dgn lautan manusia....
...keputusan penuh...
kepadatan dlm LRT....

No comments:

Post a Comment