~My Small Family~

~My Small Family~

Monday, December 6, 2010

PANDAI GAK AKU NIE EK....

sejak-sejak join page kongsi resepi nie...
banyak jugak aku try resepi-resepi dieorg nie...
terbaek....senang,mudah,ringkas dan yang paling penting sedap...
aku ni klo bab masak lauk tak berapa nak minat sangat....
tapi klo bab wat kuih ke kek ke....bagi la kat aku....
memang da macam bidang aku la...hehehe....
kat bawah nie de la skit hasil air tangan aku...
tapi tak la sehebat chef.....hehehe
ala2 je boleh la....tapi memang berterima kasih sangat kat kongsi resepi...
klo tak de page tu....rasa yea aku sampai sekarang tak pandai wat benda ni semua...

ni apam polka dot..


ni kek coklat moist tapi aku make up skit jdi la cm nie...



    
dri tepi...x berapa kemas..hhehe

kek alunan kaseh...sedap...yum yum ..
coklat...

No comments:

Post a Comment