~My Small Family~

~My Small Family~

Wednesday, December 29, 2010

selamat tinggal 2010

2010

penuh dengan warna-warni kehidupan aku....macam2 yang berlaku sepanjang tahun ni.....
ade pahit,masam,masin,manis,kelat,tawar....mcm2 la......hubungan yang pernah terputus da pun bersatu semula....2 la yang paling membuatkan aku gembira sgt pd thn 2010.....

selama 2 thn lame yea rayer aku x gembira...hambar jew...tp rayer tahun ni amat bermakna bg diri aku.....
segala kekusutan yg selama ni memhantui diri ini da pon terlerai.....ni semua berkat usaha semua pihak...tq semua ek.....aiman pon da semakin membesar...dan skrg ni aiman da boleh mengenal huruf pd umur 2thn 9bln...alhamdulillah.......yg mane mama leh ajar,mama ajar kan la ek sayang......

kepada kwn2 yg tak sempat nk tunai kan azam tahun ni ....kite sme2 la bwk azam 2 ke tahun dpn...hehehe
semoga azam kalian semua tercapai....
aku sentiasa mendoakan yang terbaik tuk kalian semua...AMIN.....

SELAMAT TINGGAL 2010
DARI:INTAN ZUL AIMAN

No comments:

Post a Comment